sobota, 4 października 2014

The first time I've eaten...part 2

Kolejna porcja smakowitych kąsków, których spróbowałam po raz pierwszy w Kanadzie.


  • onion rings - no dobra, próbowałam ich wcześniej w Polsce, jednak nigdy nie smakowały mi tak, jak te zjedzone po raz pierwszy w Kanadzie. Są nieodłącznym dodatkiem do jedzenia zamawianego min. w Maine, co mogliście zobaczyć tutaj
http://www.pinterest.com/pin/154037249729391797/

  • meatpie - o tym pysznym ciasteczku (choć wcale nie słodkim) pisałam już tutaj.

  • lobster rolls i inne rolls - oczywiście jadłam homara, kraba i krewetki wiele razy przed przyjazdem po raz pierwszy do Kanady, jednak w formie tzw. "rolls" jadłam je po raz pierwszy właśnie w Montrealu. Lobster rolls to jedno z najpopularniejszych dań, które można znaleźć w Maine. 
http://www.pinterest.com/pin/3237030954958627/

  • syrop klonowy - po raz pierwszy spróbowałam go w Zagrzebiu, jednak puszka przywieziona była z Kanady :) O tym, że Kanada jest najlepszym miejscem do spróbowania tego słodkiego przysmaku wie chyba każdy, dlatego jeśli będziecie mieli okazję, to polecam!! Najlepiej z naleśnikami, goframi, albo...z grillowanym serem. Tak, też myślałam, że to obrzydliwe, ale smakuje przepysznie.
***
Next portion of delicious meals and snacks I've tasted for the first time in Canada.

  • onion rings - OK, I've tasted them before coming to Canada for the first time, but they didn't taste quite as good as the one in the country of maple. If you want to know which onion rings do I like the most, read here.
http://www.pinterest.com/pin/154037249729391797/

  • meatpie - I've been writing about it before, you can see what I think here.

  • lobster rolls and other rolls - of course I've tried lobster, shrimps and crab before, but I've never had it in a roll before. Maine is really popular for its delicious lobster rolls but you can find some good ones in MTL as well :)
http://www.pinterest.com/pin/3237030954958627/

  • maple syrup - the first time I've tasted it was in Zagreb, but the can was brought all the way from Canada. Everyone knows that Quebec is the biggest producer of this delicious treat, so if you want to taste it for the first time, Canada seems like a good place to do it!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz