środa, 1 października 2014

Danmark - Bøsøre


Dania to kraj, który odwiedziłam najwięcej razy, ze względu na to, że mam tam rodzinę.
Dziś chciałabym pokazać Wam kilka zdjęć z małej nadmorskiej miejscowości Bøsøre.

Mieliśmy okazję zatrzymać się w jednym z uroczych domków położonych nad samym morzem, ale można tam bez problemu pojechać na camping. Jest to świetna opcja dla osób, które lubią spokój lub mają małe dzieci. Jeśli kiedyś chcielibyście tam pojechać, to być może przyda Wam się ta strona.

***

Danmark is one of the countries I visited the most, because I have some family there. 
I'd like to show you a few pictures I took in the small city that is situated by the seaside - Bøsøre.

We were lucky because we stayed in one of the beautiful houses by the sea, but you can easily camp there too. It's a perfect option for people who don't like crowded and touristic places and also for those who have small children. If you'd ever decide to go there, check out this website.

Robiłam zdjęcia stóp zanim to było modne...
I was taking pictures of my feet before it was cool...

O!

Meduza...
Jellyfish...

This is just too cute. The name of the boat is ANNA.


O ja! Słońce! W Danii! :)
Oh! The sun is shining :)


5 komentarzy:

  1. This is really interesting, You are a very skilled blogger.
    I have joined your rss feed and look forward to seeking more of
    your wonderful post. Also, I have shared your site in my
    social networks!

    Also visit my site: diy projects for home improvements (http://www.homeimprovementdaily.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for your nice comment. I really appreciate it. :)

      Usuń
  2. Potwierdzam, bardzo spokojne miejsce i wyludniona plaża, z resztą jak większość duńskich chyba. Jako autorka niektórych z tych fot pragnę zaznaczyć, że ta wizyta w DK zapadła mi szczególnie w pamięć, nie tylko ze względu na ślub i wesele M&J, ale również ze względu na to, iż to jedyny raz kiedy w tym cudownym skandynawskim kraju ubrałam krótkie spodenki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha nawet nie pamietam tego dnia ale to fakt, ze tam trudno o ladna pogode ;)

      Usuń
    2. Mam foty na dowód :P. To chyba z tego dnia, co masz bluzkę na ramiączkach, bo słońce ostro daje :P

      Usuń