poniedziałek, 28 lipca 2014

What to do to make your studying nicer.

Do nauki języków potrzebujemy przede wszystkim motywacji i dobrych książek. Warto też jednak zainwestować w pomoce naukowe, które umilą nam naukę.

Oczywiście wystarczy jeden rodzaj karteczek, kalendarz i notes, ja mam jednak słabość do kolorowych, samoprzylepnych karteczek, więc do tej pory uzbierałam ich całą masę :)

Oto moje pomoce naukowe :)

Karteczki do zapisywania ważnych zdań i słówek
 Karteczki to moja pomoc naukowa numer jeden. Jak widać na załączonym obrazku, bardzo lubię, gdy są kolorowe, w różnych kształtach i rozmiarach. Szczególnie takie, które zawierają koci motyw. :)

Zeszyt do francuskiego we francuskim stylu :)
 Niezbędny jest także zeszyt lub notatnik do zapisywania dłuższych zdań, opisywania zagadnień gramatycznych itd.

Oldschool :)
 Pewnie większość z Was używa kalendarzy w komórkach i tabletach, ja jestem staromodna i nadal używam tradycyjnego kalendarza. Oprócz planowania nauki używam go także do zapisywania słówek - im więcej razy je widzę, tym szybciej i na dłużej je zapamiętam.

Tablica 
 Tablica pewnie nie jest niezbędną pomocą naukową, jednak używam jej bardzo często. Zapisuję na niej słówka, które chcę widzieć "z daleka", gdy wchodzę do mieszkania lub gdy akurat coś gotuję.

Więcej karteczek :) 
Oto elementy, które umilają mi codzienną naukę. A z czego Wy korzystacie?

***
To learn new languages we need a good motivation and some good books. There are some things that can make the studying session nicer.

Of course, not everyone needs 10 different types of sticky notes, notebooks and other things, but it's nice to have at least one. I am a huge fan of sticky notes so I have quite a lot of them.

Here's my fun stuff :)

Sticky notes - the more, the better :)
 I like to use them to write down some important words and sentences. I like them in different shapes and colors. Also I love anything that has a cat on it :)

My French notebook.
 Everyone needs a nice notebook to write down some longer sentences and gramma.

My calendar.
Probably most of you use the calendars in your cellphones and tablets. I am an old-school girl though, I love having my notes in a classic calendar. I plan my study sessions there and I write down some important words in it. The more I see them, the faster I'll remember them.

My whiteboard.
This may not be the TOP 1 accessory everyone needs, but I like writing on it. Thanks to this I can see my portion of stuff to remember when I enter my home or when I cook :)

More sticky notes :)
What do you do to make your studying nicer? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz