piątek, 21 listopada 2014

Gifts ideas for travellers

Ostatnio pokazywałam kilka "zrób to sam" pomysłów, tym razem coś dla tych, którzy nie lubią sami wykonywać prezentów :)

Last time I was showing you a few DIY ideas, this time some gifts ideas for those who don't DIY :)

SPERSONALIZOWANE PRZYWIESZKI/PERSONALIZED TAGS

Dostępne tutaj i tutaj
Available here and here



MAPA - ZDRAPKA/SCRATCH OFF MAP

Mam taką i ją uwielbiam. Jeśli też taką chcecie, to możecie ją kupić tutaj
I got one like this from my boyfriend and I love it. You can purchase it here



PODUSZKA/PILLOW

Dostępna tutaj
Available here


DZIENNIK PODRÓŻY/TRAVEL DIARY

Można kupić różne dzienniki, ja uwielbiam ten
There's a lot of types of diaries, I love this one

As you can see I love these scratch offs 

ZEGAREK/WATCH

Klinknij tutaj
Click here



A TRAVEL GUIDE CARD SET

Nie jestem pewna, co to do końca jest, ale brzmi zachęcająco. tutaj
Not sure what is it exactly, but sounds tempting. here


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz